25 Ağustos 2020 Salı

Zehra Guluc Cennetten Cicek Mp3 indir dur

Acılara yürüyor, korkmuyorum / Arada bir kalbini yokluyorum / Cennetten çiçek mi topluyorum / Herkesi sen gibi kokluyorum..." Son günlerde Twitter'da, TikTok'ta, Instagram'da ayrıca ana haber bültenlerinde dahi her zaman bu şarkıyı duyuyoruz. Sosyal medya kullanıcıları kolaj videolarını, fonuna bu şarkıyı koyarak paylaşıyor. Akıma katılanlar arasında ünlü isimler, kurumsal hesaplar bile var! Dinleyeni derhal etkisi altına alan parçanın nasıl bu kadar popüler bir hale geldiğini yaratıcılarıyla konuştuk. Şarkının remiksini yapmaya nasıl karar verdiniz? Şarkıyı daha önce Bülent Sonses söylemişti lakin ben ilk defa Zehra Gülüç'ün cover'ıyla dinledim. Zehra'nın YouTube kanalı vardı. Tanıdığım DJ arkadaşlar onun söylediği öteki

şarkılara remiks yapmıştı lakin 'Cennetten Çiçek'i kimse değerlendirmemişti. Şarkının bu versiyonunu çok beğendim ve remiks yaptım. Aslında 6 ay oluyor. Ama birisi bizim şarkıyı videosunda kullanınca Twitter'da gündem oldu. Ardından bir kişi daha yaptı, değişik biri daha derken sosyal medyada rağbetli olan bireyler de paylaşmaya başladı. Bir anda, ben de anlamadan şarkı patladı. Zehra Guluc Cennetten Cicek Mp3 indir dur

Kaynak: https://mp3indirdur.store/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Staff mobile app

Staff mobile app   At ICI we also happen to be great listeners with the ability to navigate across cultures while embracing the importance o...